joi, 30 decembrie 2010

as vrea sa ne vedem la mall

Mall-ul e epicentrul universului pentru tarani! Lumea nu pricepe ca scopul mall-ului e acela de a-ti cumpara haine noi, nu de-a le scoate de la naftalina pe cele mai frumoase pe care le ai deja! Mor cand vad pizdele tinandu-se de cot, cu grija sa nu-si strice gecile de vinilin de la Bershka pentru care au strans din buci 2 luni si au trait doar cu zacusca si parizer, mergand mandre ca tancurile la parada militara de ziua nationala! Nu inteleg cum poti agata la mall (!?) Vezi o tipa ca se uita la raionul de lenjerie intima, mergi la ea si direct : "Buna papusa, vad ca si tu iti cauti chiloti! Te sfatuiesc sa nu-ti iei albi cum am facut eu, pentru ca dupa 4 zile cand m-am gandit sa-i spal, am observat ca nu mai iesea culoarea maro din ei!" Chiar nu-mi dau seama cum poti agata pe cineva intr-un CENTRU COMERCIAL?

Si incep sa ma calce pe nervi si taranusii aia al caror unic scop in magazine e sa-ti aduca alti blugi daca pocnesti din degete. Au si ei un rand de haine de la magazinu' respectiv, ca deh, doar nu poti sa porti produsul concurentei cand esti la munca si te privesc ca pe ultimu' milog daca ai probat 3 perechi de blugi pana te-ai convins ca toate sunt de cacat si intr-un final pleci fara sa cumperi nimic! Iti arunca o privire de parca le-ai probat hainele din dulap si nu ti-au placut! Se invart printre chiloti si fulare de parca ei le-au crosetat, se indreapta asa tafnosi spre tine cand te uiti la un tricou ca si cum ar vrea sa-ti impartaseasca cum le-a venit LOR ideea de-a pune numele magazinului "Zara". Niste tarani!