marți, 28 decembrie 2010

moldovenii si etnobotanicele

Cum ar fi fost daca religia incepea din Romania? Gradina Edenului ar fi fost o comuna din Moldova, sa-i zicem ipotetic, (nu ca ar exista), Vaslui! Adam si Eva s-ar fi numit Ion si Maria. Iar in loc de frunzele care le acopereau partile intime, ei s-ar fi facut remarcati prin papucii de cauciuc maro si cu crocodil in talpa. Bine, trebuie sa existe si ceva care sa le acopere partile intime. Sa le zicem floci.


Iar preotul satului (adica Dumnezeu), cel mai de seama om pentru ei, le-ar fi spus in prima zi:
-Ioane, pe tine te-am facut dupa chipul si asemanarea mea: alcoolic, cu apetit sexual invers proportional cu nivelul de inteligenta si cu fantezii sexuale legate de nepoate, fiice si batrane. De la tine am mari pretentii sa-ti violezi macar o data o nepoata si sa-ti bati bunica de 80 de ani, ca altfel ce vasluian esti tu? Iar tu Marie, te-am facut dintr-un fir de par din urechea lu' Ion, ca s-asa lui ii creste la loc, iar in ceea ce priveste pretentiile mele la tine, vreau sa stii ca n-am niciuna, ca de aia te-am facut femeie.
Apoi a adaugat:
- Va dau cele mai fine bauturi alcoolice pe care le-ar putea avea omul vreodata: vin de Bordeaux, cognac frantuzesc, rom din Jamaica, whiskey-ul cel mai fin, dar numa' sa nu beti din tuica aia de prune de-o am in beci! Si in plus va dau super-puterea de-a avea o toleranta de 100% fata de alcool, sa fiti ca oala fara fund, sa beti pana crapa ficatu' in voi si va izbeste ciroza!

Au trait Ion si Maria o vreme fericiti, au baut atata alcool incat se pisau tot felul de amestecuri, cocktailuri si ce mai vreti voi. Pana cand intr-o zi Maria, venind din fundu' curtii unde mersese sa se cace, a dat peste Diavol, care spre deosebire de adevarata Biblie, nu arata ca un sarpe ci ca un joint cu etno-botanice! Desigur ca nu l-a fumat, doar scrie clar pe ele ca sunt pentru colectie, dar Diavolul i-a bagat in cap tot felul de minunatii despre tuica facand-o pe Maria sa isi doreasca tot mai tare sa guste.

Sarim peste partea cand il convinge pe Ion sa bea, asadar fapta e consumata, iar dom' Preot vazand asta s-a infuriat:
- V-am dat tot ce v-ati putut dori sa beti! V-am oferit mancare, dar mi-ati spus ca alcoolul va tine si de foame si de sete si de odihna! V-am oferit nemurirea si ati refuzat-o pentru o sticla de Jack. V-am rugat doar sa nu beti tuica de prune dar nu m-ati ascultat! Drept pedeapsa va voi numi moldoveni: tu, Ioane, o sa bei numai tuica tot restu vietii la bodega din capu' ulitei, o sa muncesti pamantu' altora si o sa te insele nevasta cu toti vecinii tai. O sa apari mereu la stirile de la ora 5 de pe Pro TV, pentru ca-ti vei viola nepoatele si bunica! Iar tu Marie, te las la fel, ca esti femeie si n-am ce sa-ti mai fac.

Si uite cum etno-botanicele au distrus intreaga Moldova!