duminică, 26 decembrie 2010

colindaretii!

Cand vine Craciunul, trebuie luate in calcul 2 certitudini: milogii de mananca pana pleznesc si milogii de-ti fut butonu' de la sonerie doar pentru ca au impresia ca vrei sa auzi colinde de la ei. Despre prima categorie imi fac timp alta data sa scriu, asa ca deocamdata ramanem doar la colindatori.


Ati auzit vreodata, de la vreo prietena, ca statea pe o banca in nu-stiu-ce-parc, si deodata un pervers imbracat normal si-a scos lampa din pantaloni si a inceput sa-l invoce pe Duh ? Daca nu, inseamna ca ori prietenele voastre sunt incredibil de urate, ori le-a placut ce-au patit si au preferat sa mai frecventeze locul respectiv fara sa povesteasca la nimeni. Ei bine, la fel ca perversii astia, carora le place sa se joace cu salamul in public doar pentru ca au anumite complexe si vor sa se exteriorizeze din cand in cand, sunt si colindatorii: mai intai canta sub dus si apoi profita de ocazia sarbatorilor si isi fac curaj sa cante si in public.

Colindatorii sunt acea clasa muncitoare (de sezon), care cauta sa faca profit cu gura, folosindu-si-o in cel mai ineficient mod: pana si prostituatele stiu care e singura cale de-a produce bani cu gura si cu siguranta nu consta in a-l plagia pe Hrusca!

Apoi ma simt chiar expus la unele riscuri: as putea sa fac un infarct cand idiotii astia se apuca sa-mi molesteze soneria, as putea ramane fara hartie igienica si mi-ar fi rusine sa urc pe scari cu 2 suluri in mana si sa aud o voce-n ceafa "dupa ce te caci, primesti colindu?", si nu in ultimul rand daca ar izbucni un incendiu pe scara blocului si vecinii mi-ar suna in disperare la usa sa fug, nici n-as sti daca sa-mi iau izmene pe mine si s-o iau la fuga, sau sa ignor soneria care suna cate 10 secunde incontinuu.

Asadar, oameni buni, si am sa ma adresez la persoana a II-a plural, chiar daca am speranta ca printre cei care citesc nu se numara nici un colindator, va rog, intelegeti ca pentru Craciun exista YouTube si toate freelech-urile cu colinde de pe trackere! Mai bine dau bani la lautari si ma striga-n gura mare sa stie toata sala ca le-am dat 5lei, decat la colindatori, care imi scuipa pe pres dupa ce inchid usa!