duminică, 26 decembrie 2010

decembrie '89

Despre sistemul ceausist am o parere vaga; din ce-am gasit pe internet, din ce am auzit la altii mai batrani, din cum ii vad pe bosorogii mai mult sau mai putin nostalgici. Si eu, la fel ca si 99.9% dintre cei care veti vedea acest mesaj, nu am avut de-a face cu comunismul. Nu intentionez sa-mi expun parerile despre perioadele pre- si post-decembriste, doar ca ma pune pe ganduri de ce la manisfestarile astea cu ocazia asa-zisei "Revolutii" se gasesc sa depuna coroane de flori majoritar persoane pana-n 25 de ani, care, la fel ca si mine, habar nu au ce-a fost acolo?! Ii inteleg pe cei care si-au pierdut o ruda, ceva, dar restul ? E ca si cum eu as milita impotriva poluarii Golfului Mexic. Nu-i cunosc pe oamenii aia, nu stiu ce-i cu ei, nu stiu cum mi-ar putea schimba viata daca ar fi mai putin sau mai mult poluat Golful ala, dar numai pentru ca am vazut ca Greenpeace sustine fenomenul asta, am s-o fac si eu. Astia sunteti, degeaba va deranjeaza!