duminică, 26 decembrie 2010

mai bine asa!

Imi place felul romanilor de-a trece peste nenorociri. Indiferent de ghinionul care te loveste, mereu se gaseste un destept care sa te infurie si mai rau incercand sa te incurajeze. Pici un examen si trebuie sa se gaseasca unu care a luat 10 sa-ti zica "lasa ca iei 10 in toamna!". De acum incolo o sa ies fericit din sala de examen dupa ce pic. Colegii: "Ce-ai facut?", eu: "Vorbim la toamna, presimt ca iau 10!!".


Iti moare bunica, esti trist, si se gaseste cineva sa-ti spuna: "Dumnezeu a avut nevoie de ea in Rai!". Pai daca Dumnezeu a facut tot ce misca pe Pamantul asta, tocmai de bunica-mea a avut nevoie? Nu putea sa inventeze una si pentru el, de ce s-o ia pe a mea? Si apoi, pentru ce anume a avut nevoie? Sa-i faca clatite si gogosi?

Imi place cultul cacatului in Romania. Cica daca se caca un porumbel pe tine ai noroc! Imi imaginez: din 1.000 de oameni care eram pe strada in clipa aia, s-a gasit sa fie deasupra mea tocmai porumbelul caruia ii venea sa se cace, si curentii de aer au dirijat cacatul ala incat sa pice tocmai pe mine! Evident, trebuie sa fiu foarte norocos! Ghinionist eram probabil daca gaseam niste bani jos, probabil m-as fi aplecat sa-i iau, mi-as fi cumparat un pachet de tigari, iar peste 50 de ani m-as fi trezit cu cancer pulmonar! Cacatul e bun, banii sunt rai. Acelasi concept si despre cacatul de caine: daca calci intr-unul cica ai noroc. Asta e destul de ciudat, pentru ca te face sa-ti stabilesti anumite prioritati: ori esti cu ochii pe cer sa te asiguri ca pica pe tine gainatul porumbelului, ori mergi cu ochii-n pamant sa fi sigur ca o sa nimeresti in resturile vreunei potai. Nu inteleg de ce balega de cal nu e norocoasa? E cea mai mare ca intindere, e cam cat capacul unui canal si ai sanse mult mai mari sa calci in ea! Ca sa nu mai zic ca e ceva mai rara, tinand cont ca nu prea mai gasesti asa mult carute in mediul urban! Un fel de trifoi cu 4 foi, doar mai urat mirositor!

Concluzia este ca de acum inainte, cand calcati intr-un cacat, nu va mai stergeti! Tineti-l pe talpa, aratati lumii intregi cat de norocosi sunteti! Poate o sa rada cativa prosti de voi, dar fiti siguri ca rad numai pentru ca sunt invidiosi ca voi veti avea noroc iar ei nu!