duminică, 29 iulie 2012

Referendum sau lovitura de stat?

"Pentru ca raul sa triumfe, este suficient ca cei buni sa nu faca nimic." - Edmund Burke.

M-am scarbit de mass-media din perioada post-suspendarii lui Basescu. Toti te prostesc. Si daca comuti postul de 5 ori de la Antena3 la B1Tv de tot atatea ori iti schimbi parerea despre ce trebuie facut in ziua referendumului. "Sa stai acasa pentru a nu valida o lovitura de stat" cum ar spune Ion Cristoiu de la B1Tv sau sa "iti exerciti dreptul la vot" cum ar spune Gadea si Badea de la Antena3. Si asta pentru ca ei castiga mii de euro pentru a modela opiniile unor prosti ca noi, care stim despre Basescu si Ponta cam cat vor si cam ce vor televiziunile conduse de aceleasi partide politice care isi disputa puterea duminica. Ca de prea multa vreme B1Tv nu mai inceteaza sa-i pupe-n cur pe PDL-istii care ii trec pragul iar Antena sa-i improaste cu cacat.


Iar daca dupa decembrie '89, fie c-a fost revolutie sau lovitura de stat, ca-n fond ma doare-n pula si de aia, tot ce-au priceput romanii e ca acum cand ai voie sa votezi e mai bine sa stai in casa, inseamna ca ne meritam soarta. Si cand zic ca ne meritam soarta, nu ma refer ca de 8 ani ne-ar fi mai rau... sau mai bine... ci ca ne-ar fi cum ne e si ca ne place. Ca pan' la urma asta e intrebarea de la referendum: "Esti nemultumit sau ba?". Intrebarea nu e daca ii vrei pe Ponta si pe Antonescu, ca pana la urma s-au schimbat atatia premieri si cu Basescu la putere, de ce nu s-ar schimba si Ponta mai apoi?

Bun, adevarul e ca mi-e lene sa scriu, nu stiu sa ma exprim coerent si in plus nu stiu nici daca mai am cui sa ma exprim. Dar... facand un rezumat a ceea ce-am scris sau n-am scris, pentru ca poate e o prostie ca Basescu sa castige alegerile cu 5 milioane de voturi, iar acum sa nu-l putem demite cu 7 milioane de voturi impotriva lui doar pentru ca nu s-a atins cvorumul, maine nu ai cum sa fi apolitic: ori votezi DA pentru demitere, ori esti contra. Pentru ca a te abtine e ca si cum ai vota NU.

P.S. Daca ploua, ma mai gandesc si eu ce sa fac.
P.P.S. Sau daca am alte planuri sau nu gasesc sectia de votare.